Фонд і міжнародні партнери працюють над створенням е-кабінету клієнта
Сьогодні, 13 вересня, в українському офісі Агентства ООН у справах біженців (УВКБ ООН, UNHCR) в рамках підготовчих процесів з розробки електронного кабінету клієнта Фонду відбулася робоча зустріч спеціалістів Держмолодьжитла на чолі з головою правління Сергієм Комнатним з фахівцями міжнародної інституції.
Раніше УВКБ ООН проаналізувало ефективність окремих житлових програм Фонду. Результати аналізу дали підстави розглядати Держмолодьжитло як установу, що володіє інструментами, здатними суттєво скоротити шлях українців до власного житла.
Міжнародні партнери вирішують питання технічної допомоги Фонду в оптимізації процесів залучення громадян до житлових програм. Це дозволить продовжити діджиталізацію Держмолодьжитла.
Нагадаємо, вже два роки як Фондом створені та працюють електронні реєстри учасників державних житлових програм, відкрито можливість онлайн-реєстрації громадян для участі в них.
Із веденням е-кабінету клієнта контакти споживача послуг установи з чиновником мінімізуються. В онлайн-режим буде переведено обмін всією інформацією між клієнтом і регіональними управліннями Держмолодьжитла, які безпосередньо здійснюють адміністрування житлових програм.
Сергій Комнатний наголосив, що Держмолодьжитло це насамперед сервіс для громадян, завдання якого – забезпечити людям можливості вирішення їхнього житлового питання. А успіх у цьому питанні залежить від зміни філософії підходів держави до реалізації житлової політики.