Сайт Держмолодьжитла відвідали понад третина мільйона українців за рік
Аналіз роботи сайту Державного фонду сприяння молодіжному житловому будівництву та сайтів регіональних управлінь Держмолодьжитла продемонстрував, що інформаційні ресурси установи й надалі залишаються джерелом достовірної та офіційної інформації для громадян про житлові програми. І не тільки. Ось вже понад два роки як ми забезпечили людям можливість через сайти регіональних управлінь Фонду зробити кілька ключових для потенційних учасників програм речей: ознайомитися з їхніми умовами та переліком необхідних для участі документів, зареєструватися для участі в програмах та відстежувати рух черги учасників програм.
Відвідуваність сайтів Держмолодьжитла суттєво зросла протягом найбільш напруженого періоду 2019 року, 4 кварталу, коли відбувалася активна реалізація житлових програм.
Загалом за 2019 рік тільки офіційний сайт Фонду відвідали понад 350 тисяч користувачів. З них понад 45 відсотків – нові відвідувачі, яким ми завжди раді допомогти консультацією чи практичними діями з реєстрації.
При цьому наведемо цікавий факт: зі смартфонів на сайт заходили найбільше, 55 відсотків відвідувачів. Це ще раз доводить: Держмолодьжитло – вже понад два роки як у смартфоні!
Доволі велика й географія наших читачів: окрім, природньо, України нас читали із США, Польщі, Німеччини, Росії, Великої Британії, Чехії, Нідерландів і Швеції. Можливо, це були наші громадяни, які не виключають можливість повернення додому і міркують над варіантами придбання власного житла?)
Звичайно, найбільш популярними бути сторінки сайту, де йдеться про житлові програми: «Доступне житло», «Пільгове молодіжне кредитування», «Кредит для ВПО та АТО (ООС)» і «Кредит з статутного капіталу».
З початком 2020 року вже працюємо над розвитком житлових програм, модернізацією їхніх умов для людей, повноцінним фінансуванням. Чекаємо від вас на зворотний зв'язок. Бо Держмолодьжитло – це сервіс для людей!